kaydeefalls: coy!katara smirks: i can kill you with my brain. (it's a girl thing)
[personal profile] kaydeefalls
As promised, an Avengers Ladies vid. This is basically a total polar opposite to my Tony + Steve + Thor vid in every way. I would very much like for this one to count for [community profile] cottoncandy_bingo as well, but none of my prompts really fit (except "stars", in the rockstar sense, but already filled that with the other vid). Wild card, maybe?

And not gonna lie, looking at the unused footage I clipped, I could've made the entire vid about just Natasha and/or Pepper alone. But what fun would that be? With apologies to Betty Ross, who I hear is a hell of a dame, but I just haven't ever seen any of the Hulk movies.


So What
edited by kaydee falls
fandom: Avengers movieverse
characters: Natasha Romanoff, Pepper Potts, Jane Foster, Peggy Carter, Lady Sif, Darcy Lewis, Maria Hill
music: "So What", by Pink
summary: So, so what? I'm still a rock star. A tribute to the kickass ladies of the Avengers cinematic universe.
watch: embed below the cut, or on Vimeo
download: Sendspace (.mov, 51 MB)
disclaimer: not mine, no profit, don't sue.
notes: spoilers for all Avengers films to date.





Password: rockstar

LYRICS:
I guess I just lost my husband
I don't know where he went
So I'm gonna drink my money
I'm not gonna pay his rent
I got a brand new attitude and
I'm gonna wear it tonight
I wanna get in trouble
I wanna start a fight
na na na na na na na I wanna start a fight
na na na na na na na I wanna start a fight

So, so what
I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we’re done
I'm gonna show you tonight
I'm alright
I'm just fine
And you're a tool
So, so what
I am a rock star
I got my rock moves
And I don't want you tonight

(Uh check my flow, aw)
The waiter just took my table
And gave it to Jessica Simps (shit!)
I guess I'll go sit with drum boy
At least he'll know how to hit
What if this song's on the radio
then somebody's gonna die
I'm gonna get in trouble
My ex will start a fight
na na na na na na na he's gonna start a fight
na na na na na na na we're all gonna get in a fight

So, so what
I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we’re done
I'm gonna show you tonight
I'm alright
I'm just fine
And you're a tool
So, so what
I am a rock star
I got my rock moves
And I don't want you tonight

You weren't there
You never were
You want it all
But that's not fair
I gave you life
I gave my all
You weren't there
You let me fall

So, so what
I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we’re done
I'm gonna show you tonight
I'm alright
I'm just fine
And you're a tool
So, so what
I am a rock star
I got my rock moves
And I don't want you tonight

No, no, no, no
I don't want you tonight
You weren't there
I'm gonna show you tonight
I'm alright
And you're a tool
And your a tool
So, so what
I am a rock star
I got my rock moves
And I don't want you tonight
Page 1 of 2 << [1] [2] >>

Date: 2012-08-28 03:52 pm (UTC)
thingswithwings: Natasha makes a no-nonsense face (avengers - natasha's no nonsense face)
From: [personal profile] thingswithwings
"This file has been identified as a copyright protected work and cannot be distributed using MediaFire."

>:( Would it be possible for you to upload the vid elsewhere? My internet is inconsistent and thus I try not to watch streaming. And I'm so excited by the idea of this vid!

Date: 2012-08-28 06:44 pm (UTC)
actiaslunaris: Yukawa Manabu - smiling fondly (solved it)
From: [personal profile] actiaslunaris
Those ladies rock and you captured that well! I love the bridge section as it shows how they so often stand on the sidelines and then when it goes back to 'So what?' it really sells your concept.

Date: 2012-08-28 06:53 pm (UTC)
niyalune: (natasha)
From: [personal profile] niyalune
HELL YES, this is awesome. Perfect song, with so many clever lyric matches! They've got rock moves indeeed.

Date: 2012-08-28 10:35 pm (UTC)
jetpack_monkey: (Default)
From: [personal profile] jetpack_monkey
This is awesome! Thank you!

Date: 2012-08-28 10:53 pm (UTC)
secondsilk: Scott from Strictly Ballroom, caught at the end of the turn, arms raised. (Default)
From: [personal profile] secondsilk
Awesome!
They are all brilliant. This is brilliant.
I think especially Darcy.

Date: 2012-08-28 10:54 pm (UTC)
sundancekid:   (Default)
From: [personal profile] sundancekid
Oh, VERY fun! This is great!

Date: 2012-08-28 11:12 pm (UTC)
everbright: Eclipse of Saturn (Default)
From: [personal profile] everbright
OH COOL! 51st re-blogged this over on tumblr, and it's really great! I love movieverse Hill because she gets such shit characterization in the comics, and DARCY is always awesome.

Date: 2012-08-29 01:49 am (UTC)
cadenzamuse: Cross-legged girl literally drawing the world around her into being (Beast)
From: [personal profile] cadenzamuse
AWESOME. Badass ladies are amazing. (Although, wow, seeing all of them together makes you realize how goddamn white Marvel casts their ladies.)

Date: 2012-08-29 03:00 am (UTC)
musesfool: Natasha Romanova aka Black Widow (i came to win to survive to prosper)
From: [personal profile] musesfool
ZOMG SO AWESOME!

Date: 2012-08-29 03:31 am (UTC)
samjohnsson: It's just another mask (Default)
From: [personal profile] samjohnsson
...I love you.

Date: 2012-08-30 01:22 am (UTC)
boomqueen: (Default)
From: [personal profile] boomqueen
OMG this is everything I ever wanted in an all-Avengers-ladies-all-the-time vid. SO GREAT. Thank you!

Date: 2012-08-31 04:06 pm (UTC)
rosaw: (xena)
From: [personal profile] rosaw
Awesome vid! I love it.

Date: 2012-08-31 05:39 pm (UTC)
laurashapiro: a woman sits at a kitchen table reading a book, cup of tea in hand. Table has a sliced apple and teapot. A cat looks on. (Default)
From: [personal profile] laurashapiro
This is very welcome indeed. :D Thank you for making it!

Date: 2012-08-31 11:40 pm (UTC)
bedlamsbard: star wars rebels: hera peering around a corner (Default)
From: [personal profile] bedlamsbard
This is delightful! Fuck yeah ladies, seriously.

Date: 2012-09-01 12:18 pm (UTC)
catwalksalone: Black Widow and Hulk take on all comers in the style of Toulouse Lautrec (avengers black widow hulk lautrec)
From: [personal profile] catwalksalone
I really enjoyed this, thank you! As my husband said (who also loved it), it's great to see how women have affected the Marvel Universe and to imagine how much worse things would have been without them.

ALL the rock moves. \o/

Date: 2012-09-03 02:20 am (UTC)
tassosss: (Default)
From: [personal profile] tassosss
Love this!

Date: 2012-09-08 11:45 am (UTC)
such_heights: amy and rory looking at a pile of post (mcu: natasha [plane])
From: [personal profile] such_heights
FUCK YES. Oh gosh this makes me so happy. LOOK HOW GREAT THEY ALL ARE. Wonderfully done, I love all the parallels and the flow of movement here. <33333

Date: 2012-09-13 05:14 pm (UTC)
starpaint: sleepy, sleepy kitty (Default)
From: [personal profile] starpaint
So much love!

Date: 2012-09-29 07:07 pm (UTC)
From: [personal profile] beege
FunFunFun. Great syncing of scenes to lyrics and props for including Hill - who was really well utilised in the Avengers movie.

The only problem is that every time someone talks about how awesome the women of the marvel films are I start thinking 'But where's the Wasp?'

And on a related note - why didn't Natasha get her own movie? Because seriously, that could have been so fucking awesome. Do it right and you could have had a marvel themed take on the Bourne Identity with a cold war political drama backdrop. Talk about missed opportunities.

Date: 2012-10-07 09:11 pm (UTC)
From: [personal profile] gwynevere1
What an awesome celebration of Marvel's women! Pink usually isn't my cup of tea, but this vid is so well done that it makes me like the song. I laughed at points, which wasn't something I expected from a vid like this, like when you sync up Darcy after she tasers Thor to look like she's saying the lyrics "So what".

My favorite thing, though, is that you don't just show women being action!girl physically strong but also that they can be strong by being competent in other ways.

P.S. I tried posting this comment at Livejournal, but it kept failing. Sorry if this ends up being a double or triple post.

Date: 2012-10-16 01:18 am (UTC)
sister_wolf: (Irene: vivid)
From: [personal profile] sister_wolf
OMGYES. YES. I LOVE THIS SO MUCH.

Sorry for the lack of concrete commentary, but all I can think is FUCK YEAH, LADIES. :D :D :D

Date: 2012-10-31 12:11 am (UTC)
karenhealey: Rainbow Dash overcome with excitement (My Little Pony) (Default)
From: [personal profile] karenhealey
THAT FINAL SHOT so excellent. An excellent cherry on an excellent sundae of awesome ladies!

Date: 2012-11-05 11:33 pm (UTC)
From: [identity profile] theoret.livejournal.com
OMG BRILLIANT

This women are all so fantastic, and this vid is probably the most enjoyable way of being reminded of that. :DDDD

Date: 2012-11-09 03:03 pm (UTC)
celeste9: (Default)
From: [personal profile] celeste9
I love this vid! Thank you so much for making it.

Date: 2012-11-21 04:26 pm (UTC)
giglet: By isagel (Wink)
From: [personal profile] giglet
Oh brilliant! Thanks so much!
Page 1 of 2 << [1] [2] >>

Profile

kaydeefalls: blank with text: "white. a blank page or canvas. so many possibilities..." (Default)
kaydeefalls

March 2017

S M T W T F S
   1234
567891011
12131415 161718
19202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated May. 26th, 2017 06:50 pm
Powered by Dreamwidth Studios